Sant Jordi 2024

Aquest any tinc poca feina, l’Associació de Relataires enguany no estarà present a Barcelona amb la seva ja clàssica carpa, on els relataires de la pàgina de Relats en Català solien fer la trobada anual.

Així, doncs, sols estaré amb la meva editorial fantàstica de referència un parell de vegades durant Sant Jordi; al migdia de dotze a una, i al vespre de cinc a sis. La parada de SECC estarà al Passeig de Lluís Companys, la número 22, davant del carrer d’Almogàvers i a poques passes de l’Arc de Triomf.

Estaré signant llibres de l’últim recull del Cercle Fetiller: «Les Cròniques del Concili Fetiller: Nexe» Recull escrit per celebrar els cinc anys del primer llibre de les Cròniques del Concili Fetiller «Arcana», i amb el nom Nexe es vol lligar aquells inicis amb tota la mitologia que s’ha escrit al voltant d’aquell naixement, força vinculat amb l’Univers Goblin, que els fetillers de SECC han visitat els últims anys.

Bé, us comunico que us cal comprar aquest recull, i si m’ho demaneu, us diria que no us perdeu altres llibres de l’Univers Goblin, tant reculls de relats com novel·les escrites pels esbojarrats fetillers. I aquest últim, Nexe, us caldrà per entendre què pot passar aquesta tardor…

I no puc dir res més de moment.

Pg. Lluís Companys – Parada 22 – SECC – Hermenaute

12 a 13 hores

17 a 18 hores

Els horaris són aproximats, jo hi seré a les hores indicades, tanmateix, igual estic més estona o en altres moments, quan em cansi de voltar-la!

El nigromant i jo us hi esperem!!!

Il·lustració de Txell Ozcáriz

Abril/2024

Deixa un comentari